salarisindicatie is op basis van 36 uur en inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring
een bepaalde tijd contract met uitzicht op een vast contract
salaris + 8% vakantietoeslag
eindejaarsuitkering van 8,33 % conform CAO VVT
reiskostenvergoeding woon-werkverkeer + thuiswerkvergoeding
je hebt de keuze om zowel thuis als op kantoor te werken, we bieden je daarom de middelen voor een goede thuiswerkplek
doorgroeimogelijkheden, verschillende opleidingen en persoonlijke- en teamontwikkeling
goede pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn
aandacht voor combinatie werk en mantelzorg thuis
aantrekkelijk meerkeuzesysteem voor diverse fiscale voordelen (o.a. een fietsplan en sportplan) en korting op de premie van verzekeringen
ruimte voor het bezoeken van congressen, beurzen en seminars.
voordelig naar theater-, muziek of toneelvoorstellingen met het Bedrijfs Cultureel Abonnement
gratis lid van Amstelring Ledenservice met leuke dagtripjes, kortingen op cursussen en diensten
Disclaimer: aan bovengenoemde arbeidsvoorwaarden kunnen geen rechten worden ontleend
Monique Ebbing, office manager
Monique werkt al lang bij Amstelring en heeft veel verschillende plekken binnen de organisatie gezien. 'Het is bijzonder dat je zo kunt doorschuiven. Soms moet je een beetje meegaan in de stroom, dat is een kracht als er veranderingen zijn.' Nu is ze office manager: 'Ik sta in mijn kracht als ik anderen ondersteun, dat merkte ik ook bij de vorige banen. Ik hou van snel en accuraat handelen.'
Lindey van Weers, zorgcoördinator
Bij De Makroon richten Lindey en haar collega's zich op een nieuwe manier van werken. Er wordt buiten bestaande kaders gekeken, met de focus op persoonsgerichte zorg. Ze vertelt over deze niet zo standaard werkwijze, waarbij steeds gekeken wordt naar wat een bewoner wil en nodig heeft.
Jacques van Dinteren, projectleider
De digitale receptie ontlast de zorgcollega's op verschillende locaties. Jacques: 'Bij locaties die geen receptie hebben moeten zorgmedewerkers de telefoon opnemen. Maar zij zijn druk met andere dingen, daarom zijn we gestart met een digitale receptie, om iedereen die belt of aan de deur staat te woord te staan vanuit 1 centrale locatie.'
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.